sobota, 19 października 2013

Wyniki rozdawajki :)

Witajcie; ze sporym opóźnieniem 
( z przyczyn niezależnych ode mnie) przedstawiam wyniki mojej urodzinowej rozdawajki:)
Fajnie, że zgłosiło się tyle osób 
 - wszystkie osobiście odwiedziłam 
i przynajmniej po troszku zapoznałam się z Waszą twórczością. 
Jedne miejsca mnie zauroczyły inne wciągnęły bez reszty. 
Dziękuję jeszcze raz za Waszą obecność i myślę,
 że również mogliście bliżej zapoznać się z tym co robię i jak sobie radzę. 
Jeśli udało mi się kogoś z Was zainspirować i sprawić, że będziecie do mnie wracać to super!!!
Teraz już nie przedłużając wyniki....
osobą wygrywająca jest jedna i została wyłoniona drogą losowania jednej małej rączki:))


Jest nią...... nawanna

nawanna  30 września 2013 19:43 napisała:
Mam nadzieję, 
że parę dni po urodzinach zechcesz przyjąć najserdeczniejsze życzenia 
o starszej koleżanki:)
Ustawiam się z wielką radością, bo sówki są przeurocze!!!

Serdecznie gratuluję i proszę o jak najszybszy kontakt 
 na adres agapa@szeptem.pl 
( daję na to czas do wtorku 22 października - potem losuję inną osobę)
 

Gratulując zwycięzcy, pozdrawiam wszystkich uczestników zabawy
 i serdecznie zapraszam , bo jutro (w niedzielę) będzie kominiarz z papierowej wikliny:)
  
Słodkie buziaczki z odrobiną jesiennego słoneczka :* :* :* :*

11 komentarzy:

  1. Ja?????????!!!!!!!!!!!!! Szkoda że nie widzisz jak podskakuję z radości!!!!!!!!!!!!!!! Zawsze marzyłam o sutaszku hihi, no i ta urocza sóweczka będzie moja!!!! Dziękuję:) Buziaczki i wszystkiego najlepszego dla córci:):):)
    Nasycę oczy ich widokiem i zaraz napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Zwyciężczyni!!! Ja niestety nie zauważyłam a u Ciebie było urodzinowo!
    Spóźnione ,serdeczne życzenia! Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zabawę,gratuluję zwyciężczyni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Nawannie i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sówki!
    Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję NAWANNIE, a Ciebie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowy cudne!!! we wszystkich kolorach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator