piątek, 4 października 2013

Wspaniały prezent

Witajcie; 
dziś chciałam się troszkę pochwalić. 
Beatka przysłała mi jeszcze przed urodzinami mnóstwo wspaniałości. 
Koniecznie zajrzyjcie na jej blog KLIC bo dziewczyna tworzy same wspaniałe karteczki, 
a przy tym jest osobą bardzo skromną i sympatyczną. 



I oczywiście zapraszam na moją rozdawajkę:))))
 Przesłanie znalezione u Pozytywnej Mamy :
 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=179155532271459&set=a.146339945553018.1073741828.145884538931892&type=1&theater


                                                            Pozdrawiam cieplutko :)))

8 komentarzy:

  1. Wow, ale cudowności dostałaś!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie wszystkie smakołyki urodzinowe jakie dostałam, ale radość trzeba dawkować :))))

      Usuń
  2. Piękne prezenty!Jak człowieka cieszy taka paczuszka ,taki drobiazg przez kogoś przygotowany,tak specjalnie dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Cię zaprosić do grupy dyskusyjnej o hand-made na FB: https://www.facebook.com/groups/artstop/

    Wpadnij na pogawędkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent urodzinowy:) Wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięęęękne prezenciki! A jak uczestniczyć w rozdawajce, kochana?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że prezenty Ci się podobają:) Wspaniale, że zbiegło to się z Twoimi urodzinami:) Już troszkę po czasie, ale Wszystkiego Najlepszego życzę:) Dziękuję również za miłe przedstawianie mojej osoby i odnośnik do mojego bloga:) Jesteś wspaniałą blogową koleżanką:) Pozdrawiam gorąco i po mojej dwutygodniowej nieobecności obiecuję, powrót do regularnego komentowania Twoich poczynań:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator