piątek, 11 października 2013

Wspaniała wymianka z Kasią

Witajcie; dziś pochwalę się prywatną wymianka z Kasią, blogowo znaną jako Kasiulka. 
Zapraszam do niej ponieważ jej prace są unikatowe a ogrom serca włożonego w to co robi widać na pierwszy rzut oka:)))
Na początek moje skromne prezenty dla Kasi: 
dwie karteczki, 
 

sutaszowy wisior,  
i bucik...
Buciki za jednym zamachem powstały dwa- drugi został u mnie:)))


I wspaniałości od blogowej koleżanki: 
serduszko, 

odlotowa szkatułka,

Ślimaczek skradł moje serce i mojej Weroniśki też:)))

 Wszystkie zdjęcia zaczerpnęłam z bloga Kasi ponieważ swoich nie zrobiłam.
 Zaglądającym i podglądającym moje poczynania 
życzę niedzieli pełnej słońca i ciepła rodzinnego :)
Wasza aga :*


8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator