wtorek, 27 listopada 2012

Gwiazda z papierowej wikliny - kursik

Witam serdecznie wszystkich zaglądających, podglądających
 i tych którzy chętnie zostawiają słówko w komentarzu:))

Dziś przygotowałam kursik na gwiazdę z papierowej wikliny, 
ale myślę że schemat może się również przydać 
np. do narysowania równej gwiazdki:)

Szykujemy kilka słomek wikliny, 
linijkę lub jakiś kawałek czegokolwiek - do odwzorowania długości, 
klej uniwersalny i troszkę ozdób wg uznania.
Słomkę zaginamy równo jak pokazane na zdjęciu np co 10 cm x 5 i troszkę zostawiamy na połączenie końcówek. Zagiętą słomkę (musi być jeden kawałek ) składamy  wg zdjęcia łącząc od 1 do 5 i łączymy z punktem wyjścia, sklejamy połączenia, dodatkową słomką owijamy środek i dekorujemy :)) 
PROSTE? 
jeśli nie to piszcie na maila agapa@szeptem.pl  





Gwiazdę Betlejemską można wykonać wg tego kursiku

Wielu wspaniałych gwiazdek na świątecznej choince :)
Kolia czeka .....

16 komentarzy:

  1. ciekawy kursik :) pozdrawiam
    gdzie to candy? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj; moje candy po lewej stronie w pasku bocznym- pierwsze od góry:))

      Usuń
  2. świetne gwiazdki i batdzo przedatny kursik! Dziękujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace bardzo piękne i super blog:) Dziękuję za odwiedziny, ja zostaję tu na dłużej i zapraszam do wzajemnego obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałam zamiar by Cię podglądać i już to robię:))

      Usuń
  4. Świetnie, że wrzuciłaś kurs, bo własnie się zastanawiałam jak je się robi^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydawało że zrobienie takiej gwiazdki to rzecz oczywista i chyba Twoja telepatia zadziałała bo oto jest kursik i miłe słowa z Twoich ust:))

      Usuń
  5. Piękne gwiazdy. Papierowa wiklina chwilowo jest obcym mi tworem, ale jak patrzę na te fantastyczne rzeczy to kto wie... może się tym zainteresuję...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są:)Może i ja zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne gwiazdki, już zrobiłam na próbę, bez szblonu bym sobie nie poradziła. Wielkie dzięki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiazdki są bardzo ładne i wyglądają prosto:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wyszło :) udekorowane wyglądają naprawdę rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator