wtorek, 13 listopada 2012

Candy rocznicowe - cukieraski

Witajcie kochani ;)
Dziś posłużę się fragmentem piosenki:

KTO ODCZUWA PRAGNIENIE NIECH PRZYJDZIE... KTO CHCE...
        
Jak już pisałam w poprzednim poście zbliża się okrągła rocznica mojego blogowania -1 roczek i z tej właśnie okazji rozdaję taki oto cukierasek!!!


Zestaw składa się z naszyjnika, bransoletki, kolczyków wkrętów i pierścionka. 
Wykonałam go z papierowej wikliny i jest w kolorze złoto- wiśniowym. 
Aby stać się posiadaczem tego unikatowego zestawu wystarczy niewiele :]

Proszę:
 
1. Na swoim blogu w poście i pasku bocznym zamieścić zdjęcie pierwsze z tego postu wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy,
2. Wyrazić chęć otrzymania prezentu w komentarzu pod tym postem,
3. Dołączyć do grona zaglądających i czasem komentujących (ale niekoniecznie),
4. Wyrobić się z powyższymi zasadami do 12 grudnia do 20.00 
bo 13 lub 14 ogłoszę wyniki i 
oczywiście poproszę zwycięzcę o skontaktowanie się ze mną.
UWAGA  UWAGA  UWAGA
 Zwycięzca otrzyma kolię z papierowej wikliny, ale ... będą nagrody pocieszenia, bo przecież idą święta!


Zapraszam częstujcie się:))

35 komentarzy:

  1. Wyrażam chęć wzięcia udziału w zabawie.
    Przy okazji życzę ci niewyczerpywalnych pokładów kreatywności pozwalających na kolejne lata twórczości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ten zestaw jest niesamowity! Nie umiem sobie wyobrazić jak to jest go nosić :D
    bardzo, bardzo intrygujące i oczywiście piszę się z radością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy! Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje!!! Życzę nieustającej chęci tworzenia :)
    Chętnie się zapisuję i podziwiam ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie gotowy następny tylko w wersji serduszkowej;)

      Usuń
  5. Kochana gratuluje roczku:)i życzę kolejnych twórczych latek:)Ustawiam się w kolejce do przygarnięcia tego cudeńka zrobionego przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie chyba duże i temu wstawiło mi je na samym dole:)

      Usuń
    2. Robione w dużej rozdzielczości, ale je zmienię na mniejsze:))

      Usuń
  6. Ja również staję w kolejce po te śliczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Twój opiekuńczy anioł przyniesie Ci szczęście w losowaniu:)

      Usuń
  7. Podglądam Cię ciągle, chociaż ostatnio nie miałam czasu na pozostawienie śladu po sobie. I chętnie stane w kolejeczce po Twoje dzieła stworzone :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do Twojego Candy. Widzę , że to fajna zabawa , która pozwoli poznać nowe , ciekawe i twórcze osoby. Życzę dalszych ciekawych pomysłów , a jesli chcesz poznać technikę Irish Folding to zapraszam do Scrapujących Polek , gdzie opublikowany jest mój kurs na wachlarz zrobiony tą techniką.
    Kolia jest przepiękna i szczęśliwa będzie ta osoba , która ją dostanie. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolia to nagroda główna - będą również nagrody pocieszenia:) też atrakcyjne myślę:))

      Usuń
  9. Ojej, kolia z papierowej wikliny? cudo!!!!ja chce:):):)
    zapisauję się bardzo chętnie kochana i cierpliwie czekam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba - trzymam za Ciebie kciuki :))

      Usuń
  10. ogladalam Twoja wiklinowa bizuterie i zastanawiam sie, czy godna bede ja nosic;) exlusive, full wypas....no ale co tam, jak kazda z nas tu obecnych, jestem wyjatkowa i poszerzam grono chetnych na przygarniecie tego cudengo zestawu;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku :)trafiłam tu przez przypadek i jestem pod wrażeniem oraz zgadzam się z poprzedniczkami w 100 %. Kolia cudowna, nawet mi do głowy by nie wpadł taki pomysł. Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu i oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pięknie, z przyjemnością ustawiam się i będę czekać na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również się zapisuję:) Może się uda:):) I gratulację z okazji rocznicy oby było ich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, z przyjemnością umieszczę informację o Twoim candy i zapraszam na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja szybciutko się wpisuję....;) Bardzo ładny komplecik... pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Korzystając z zaproszenie, z chęcią ustawiam się w kolejce do zabawy, życząc wszystkim "kolejkowiczom" szczęścia ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje rocznicy, dziękuję za zaproszenie i oczywiście z ogromną przyjemnością przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam ponownie!!!

    Bardzo piękne rzeczy robisz, pomysołwe i ładnie wykonane, Masz ogromny potencjał twórczy, rozwijaj go i pokazuj, pozdrawiam serdecznie, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy ustawiam się w kolejce po nie

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny komplet :) a ponieważ nie noszę naszyjników, więc nie będę odbierać innym szansy :) (chociaż na bransoletkę i kolczyki to bym się skusiła ;)) Powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też wyciągam ręce po ten "cukiereczek":)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też podnoszę rączkę i zgłaszam Chęć w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy! :)
    Piękny set! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. To Ci cuda, biżuteria z papieru :).

    decydowanie nie może mnie tutaj zabraknąć, a komplet prezentuje się cudnie :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ,że ja tego wcześniej nie widziałam!Super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator