środa, 25 września 2013

Wspaniały dzień :]

Witajcie kochani;
25 września to fantastyczny dzień w moim życiu- dziś obchodzę urodziny!
Nie pytajcie które, bo kobiet nie pyta się o wiek,
powiem tak:
mam 18 lat i pond 20 letnie doświadczenie...hi hi hi...nieważne.
Ważną rzeczą natomiast jest to, że pragnę się cieszyć z Wami wszystkimi, którzy śledzicie moje poczynania, regularnie mnie odwiedzacie i komentujecie, z tymi którzy wpadną od czasu do czasu i zostawią lub nie po sobie komentarz,  z tymi którzy są na moim blogu  "przelotnie" oraz z tymi których jeszcze nie znam a trafią na mój blog i postanowią zostać:))))
W związku z powyższym ogłaszam 
urodzinowe rozdanie, 
tak, tak  to ja rozdaję prezenty!!! 

Zasady jak zawsze: 
- wyrażamy chęć wzięcia udziału w rozdawajce pod postem w komentarzach wraz z podaniem linku do swojej strony
- zamieszczamy banerek podlinkowany do mojej strony w pasku bocznym swojego bloga
- zapraszamy do zabawy swoich znajomych
- zaciskamy kciuki i czekamy na rozstrzygnięcie
- miło mi będzie jak dołączycie do obserwatorów  mojego bloga:)

Zabaw trwa do 18 października 2013 i jest dla osób prowadzących blogi.
Rozstrzygnięcie nastąpi w dniu urodzin mojej najmłodszej córki, czyli 18 października.
Wylosowanej osobie zrobię sowę sutaszową (taką jak na zdjęciu) w wybranym przez zwycięzcę kolorze:)

SERDECZNIE ZAPRASZAM 
-Wasza aga :*

68 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego! Dużo zdrowia! Oraz jeszcze wielu wspaniałych pomysłów i by doba była dłuższa, tak byś miała czas na tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za życzenia :) tak, tak doba mogła by być dłuższa !

      Usuń
  2. Przesyłam same serdeczności urodzinowe i mnóstwo kreatywnych pomysłów dla Twojej twórczości. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :) Ina z http://kazmierskai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam same serdeczności urodzinowe i mnóstwo kreatywnych pomysłów dla Twojej twórczości. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :) Ina z http://kazmierskai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia przyjęte i schowane głęboko w serduchu:)) powodzenia

      Usuń
  4. witam i pozdrawiam wraz z życzeniami urodzinkowymi no i chętnie wezmę udzia w tej zabawie : http://halina52.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to najlepsze życzenia przyjmij ode mnie w dniu rocznicy Twoich 18-tych urodzin :-) Życzę Ci zdrówka i słonecznego nastroju oraz czasu na realizację pasji bo zapału i inwencji Ci nie brakuje :-)
    Wydedukowałam, że możemy być w podobnym wieku :-) Pozdrawiam serdecznie. Z przyjemnościa wezmę udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam Aneta
    http://moje-ozdoby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz strzelać w jakim wieku jestem, ale bezpośrednio na maila: agapa@szeptem.pl

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego życzę ! i zapisuje się do zabawy, banerek na blogu :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za życzenia ślicznie dziękuję i życzę powodzenia w losowaniu ;]

      Usuń
  7. Wszystkiego co sobie zapragniesz Agnieszko:* duuuuużo szczęśćia i zdrówka;) bo to najważniejsze, miłości również, bo jak to tak można nie kochać i nie być kochanym;) My tu w świecie blogowym baaardzo CIę kochamy, Twoje zwariowane pomysły, papierowe cuda, i Ciebie, za to jaka z CIebie super babka;) z pasją, talentem, mnóstwem inspiracji;)


    Buziole kochana:* 100lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj, naj, naj. Każda z nas wie co jest dla niej naj. Zapisuję się i czekam w kolejce. banerek na blogu kregulaart.blogspot.com. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że jesteś z Nami i życzę szczęścia:]

      Usuń
  9. sto lat wszystkiego naj naj najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita kobietko wszystkiego co najlepsze w dniu Twoich Urodzin. Ja również dołączam do zabawy, banerek już zamieszczam na blogu iwonahalabis.blogspot.com. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko cieszę się że w tym wspaniałym dniu jesteś ze mną:) życzę szczęścia :]

      Usuń
  11. Wszystkiego naj... a przede wszystkim wielu ciekawych pomysłów :) Sówki są prześliczne :) Już ustawiam się w kolejce :) http://balagan-asterka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego naj naj :) 100 latek i tyle s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samo pomyslow ustawiam się w kolejce :)sowki sliczne

      Usuń
  13. sto lat, sto lat niech zyje żyje nam:*** ustawiam sie do kolejki na rozdawajke:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim wszystkiego naj :) no i oczywiście włączam się do zabawy. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Co najmniej stu lat w zdrowiu, miłości, radości, życzliwości bliskich i dalekich, przyjaźni, wszechobecnych przyjemnościach małych i wielkich oraz beztrosce finansowej:-)
    Dziękuję ciepło za zaproszenie na Twoje urodzinowe rozdawnictwo. Z przyjemnością poogkonkuję i poczekam z nadzieją na losowanie. Sowy przepiękne i tak dokładnie wykonane. Pyszne!
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo jesiennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie i Twojej córce życzę nieustannego szczęścia i radości!
    Bardzo mi się podoba sutasz, ale nie umiem go tworzyć, więc się ucieszę gdy wygram.
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam!
    Banerek na http://5porroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cieplutkie życzenia w ta jesienną pogode i nie pogodę :)
    banerek zaraz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najserdeczniejsze życzenia:) Dużo zdrowia, twórczych pomysłów i radości:)
    Sama nie potrafię tworzyć metodą sutasz a strrrrrasznie mi się to podoba, dlatego mam nadzieję, że może wygram... ;) Banerek umieszczony:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dzisiaj składam najserdeczniejsze życzenia w zdrowiu i pomyślności, oraz nieustającej weny
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy- ustawiam się z przyjemnością po te wspaniałe sóweczki ;)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aga wszystkiego najleszego,szczęscia,radości,uśmiechu na twarzy i wiele weny)
    Zapisuję sie z przyjemnością bo lubię zagladac do Ciebie a sóweczki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne te sowy!!!
    Składam Ci najserdeczniejsze życzenia, aby Twoje marzenia się spełniały i zdrowie dopisywało o każdej porze roku! :))
    Ustawiam się w kolejeczce :)
    Pozdrawiam, Monika z
    http://kuferekmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najserdeczniejsze życzenia! Miliona pomysłów i czasu na ich realizację! I wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęścia, zdrowia, dużo dobrych ludzi w koło, marzeń i siły do ich spełnienia, co by Cię wena twórcza nie opuszczała,... i dużo czasu na realizacje tych "wen" wielu życzę :)
    Oczywiście w kolejce staję - super pomysł te sowy ( zn. wena jest)
    Pozdrawiam ciepło Małgośka z grosikowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że parę dni po urodzinach zechcesz przyjąć najserdeczniejsze życzenia o starszej koleżanki:)
    Ustawiam się z wielką radością, bo sówki są przeurocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się i ja, bo sówki cudne i nie mogę się na nie napatrzeć :)
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    obserwuję jako izu, zaciskam kciuki i czekam :)
    i oczywiście przesyłam serdeczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja raczej nie biorę udziału w rozdawajkach przez mój kraj zamieszkania,ale trudno mi sobie odmówić zabawy u Ciebie;)
    Zgłaszam się więc ;)
    www.papierowecudawianki.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  27. Sówki są śliczne więc zgłaszam chęć zaopiekowania się jedną, banerek na ja-sabina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźnione sto lat! :-)
    Zgłaszam się !
    Obserwuję jako - Dalia Klaudia
    banner - http://Jeeverlly.blogspot.com

    Pozdrawiam Klaudia c:

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też rzadko biorę udział w zabawach ale u Ciebie wezmę z ogromną przyjemnością ,może szczęście dopisze .Oczywiście życzenia składam jak najpiękniejsze i 100lat życzę .Banerek już wstawiam i pozdrawiam :)
    http://danutka38.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego Najlepszego!!!Zgłaszam się i ja baner na http://siljia.blogspot.com/ obserwuje jako marta jung

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Agapo! Wszystkiego najlepszego, niech te urodziny będą naj naj najcudowniejsze. Masz dzieciątka i proszę, zawsze doceniaj ten dar od Boga, bo my z Mężem staramy się od kilku lat i niestety nic z tego... Ale każdego nowego miesiąca mam na nowo nadzieję...że tym razem...

    Ale wracając do tematy...Zapraszam na mojego bloga:
    http://handmadepassionn.blogspot.com/
    Link dodałam Słonko i jestem też obserwatorem:) Cudowny blog! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczności rozdajesz moja droga. W tym wyjątkowym dniu chcę Ci złożyć najlepsze życzenia zdrowia, radości i spełnienia najskrytszych marzeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek zamieszczę jak tylko blogger pozwoli - nie wiem co się dzieje, ale edycja pasków bocznych nie działa :-(

      Usuń
  33. Biorę udział . Zostałam obserwatorem. Banner mam ! Zapraszam http://domi-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje z okazji urodzin!
    Sowy sutaszowej jeszcze nie widziałam. Trzeba przyznać, że jest urocza.
    Z przyjemnością zapisuję się do zabawy. pozdrawiam

    Faktycznie coś dzieje się z blogerem, bo miałam problem z umieszczenia banera.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie one śliczne!!! Banerek na blogu negatyfffka.blogspot.com (DIY po Polsku)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszelkiej pomyślności życzę! Przyłączę się do tego zacnego grona: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się oczywiście!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Tylko życzyć kolejnych lat w zdrowiu i twórczości - a tej tylko pozazdrościć :) z miłą chęcią ustawię się w kolejce
    pozdrawiam
    niezwyklyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja ;) i ja ;) obserwuję twoje poczynania i piękne prace od dawna, więc z przyjemnoscią się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. No patrz!
    Sowy popularne jak nie wiem co!
    Zapisuję się, a co tam... ;)
    To będziemy robiły losowanie w ten sam dzień!
    http://voncologne.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałe sówki :)
    Zapraszam www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przecież te sówki sa idealne, takie jakie są - kto chciałby zmieniac ich kolory? Ale naprawdę chyba nie widziałam jeszcze takich ładnych rzeczyz sutaszu - i to nie jest pochlebstwo! Moje wrażenie może konkurowac jedynie z chwilą gdy zobaczyłam po raz pierwszy te cudowne kolie z sutaszu rodem z XVII wiecznej Anglii, ale te sówki są naprawdę śliczne ;)
    także bez wahania zgłaszam się do zabawy i bardzo mocno trzymam kciuki ;)
    Banerek dodany w zakładce rozdania na moim blogu: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie dołączę do zabawy. I zostawię życzenia dla mamy i dla córci:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie śmiałabym przejść obojętnie obok takich cudów! oczywiście, że się zapisuję! pozdrawiam :) mój blog www.coral-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Podpisuję się pod życzeniami i ustawiam się w kolejce do cudnych sówek ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Sto lat Agapo! Chętnie wezmę udział w Twoim świętowaniu :) bannerek na zielonakrowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego dobrego, dużo kreatywności i cierpliwości :) Sto lat!
    Oczywiście zapisuję się na rozdawajkę. Banerek już jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnej 18-stki, wielu sukcesów blogowych. Ja dopisuje się do ogonka , banerek u mnie na blogu,więc zapraszam z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Najlepsze życzenia urodzinowe dla Ciebie i dla Córki:) Ustawiam się po uroczą sówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Trafiłam tu przez Klub Twórczych Mam i póki co zachwyciłam się techniką roślinki i młotka. Teraz podziwiam piękne sówki. Lubię soutache w innym wykonaniu niż standardowe wywijasy :P Oczywiście dopisuję się do obserwatorów bo jak nie zaglądać do takiej kopalni pomysłów :)
    Dużo zdrówka życzy 18 z VAT-em :)
    Miłka
    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. 100 lat - spóźnione ale szczere :) Radości, miłości i spełnienia marzeń ;)

    Banerek zawisł już u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialne te sówki, szkoda że wcześniej nie zauważyłam informacji o konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator