sobota, 12 października 2013

Warsztaty wyobraźni

Witajcie; dziś przedstawię prace jakie niedawno wykonałam w czasie Mazowieckich Dni Twórczości, Designu i Innowacyjności. W ramach tego wydarzenia we wrześniu odbyły się warsztaty wyobraźni na których poznawałyśmy sztukę barwienia materiałów świeżo zerwanymi sezonowymi roślinami. Oto efekt moich twórczych zmagań:
Ten materiał nie został oprawiony ponieważ będzie okładką mojego notesu :))
Ale była wyborna zabawa !
Spróbujcie koniecznie...
Pozdrawiam jesiennie- agapa ;)










20 komentarzy:

  1. Gdzieś już widziałam tę metodę;)Kobitka waliła młotkiem w roślinki i pojawiał się świetny wzorek;)Ja myślałam,że Ty haftowałaś:)Przesuperowo Ci wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waliłam młotkiem i to ostro !!! pozdrawiam Ilonko:*

      Usuń
    2. ładne jest ale w życiu nie słyszałem o takiej metodzie?!

      Usuń
  2. Ciekawie jest poznawać nowe techniki świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow, jestem zaskoczona i bardzo mi sie podoba to co zobaczyłam:) Można gdzieś o tej technice poczytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiem czy można poczytać, ale jest na tyle prosta że po niedzieli zrobię kursik i wstawię na bloga:))

      Usuń
  4. Piękne obie prace :) Notes będzie z pewnością rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to i ja bym się z chęcią pobawiła,super sprawa ,,Można wyładować stresy przy użyciu młotka i jeszcze przy tym zrobić coś oryginalnego.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przy sobie aparatu, ale w taki sposób również można zdobić torby, bluzki i inne rzeczy - oczywiście z tkanin :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa technika.Wygląda naprawdę interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie ci wyszło. nie znałam tej techniki, może kiedyś spróbuje.
    Zapraszam do mnie
    www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe! Efekt magiczny :))) Jakbyś sama namalowała :)))
    Z niecierpliwością czekam na kursik :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace... Szok, że to nie jest namalowane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Nie znam tej metody, a efekty są zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko jakie to ładne :))
    Pozdrawiamy i zapraszamy, dziewczyny z http://in-staat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudności!!!!! Jestem pod wrażeniem. Nie znam tej techniki, ale muszę poznać bo strasznie pięknie wyszło. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj; jeśli zainteresowała Cię ta technika to zapraszam na kursik w którym ją przybliżyłam :)

      http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/2013/10/jesienne-obrazy-kursik.html

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator