piątek, 3 maja 2013

Papierowa wiklina - koszyk

Witajcie; u mnie straszna plucha kap, kap, kap...
 Jak chyba wszyscy wiemy dziś podwójne święto, wiec pracować nie pracuję. 
Po komentarzu Fiolki, 
która na jakiś czas zniknęła z blogowania 
muszę znowu coś pokazać z papierowej wikliny. 
( mam nadzieję że to ją przekona, do choćby spróbowania pracy z papierowymi rurkami )




Pozdrawiam wszystkich zaglądających
 i mających odwagę napisać kilka szczerych słów o mojej twórczości.
 Za każdy komentarz jestem niezmiernie wdzięczna :]

Przypominam o mojej zabawie, która trwa do 15 maja, a szczegóły TU.





14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny koszyk ciekawe sploty

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie ksztalt koszyka,jest ciekawy .Ladnie upleciony,jednym slowem,rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek, niespotykany kształt jest fenomenalny :) Wciąż jestem zachwycona Twoimi plecionymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam... Sama kiedyś próbowałam i wyplotłam kilka pseudo koszyków:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyplatac jak najbardziej mogę:-) ale kto rurki będzie kręcił:-) a poważnie to gazet już uzbieralam dość sporo i może odwaze się coś wyplesc :-) nawet książkę o koszach kupiłam z podstawowymi splotami :-) jeśli chodzi o twoja wikline to jest najlepszą zachęta do rozpoczęcia wyplatania :-) cudenka tworzysz, mnie osobiście bardzo podobają się azurowe sploty ale i te tradycyjne też są śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma fantastyczny kształt i bardzo ciekawe sploty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszyk ,taki inny i z ciekawymi splotami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje rzeczy z papierowej wikliny ja dopiero zaczynam raczkować wczoraj miał wyjść kielich a wyszedł flakonik :)
    Myślę że będę tu często zaglądać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kształt mało widywany ale bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Bardzo oryginalny i pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe te sploty i bardzo różnorodne :) podoba mi się kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator