sobota, 11 maja 2013

Ubranko na wino - perłowa Pani Młoda


 Witajcie; 
witam serdecznie nowych obserwatorów i oczywiście gratuluję 107-ce.
Dziś przedstawiam koszyczek z papierowej wikliny- ubranko na winko. 
Pani młoda przed ołtarzem, 
odstrojona w biel z niecierpliwością wygląda ukochanego 
( spokojnie, dołączy do niej jutro bo troszkę się waha ). 
Młoda ma dużo perłowych dodatków: 
wstęga w pasie przyozdobiona perełkami, 
perłowy zawijasek na szyi, przy welonie też perełki,
a z tyłu różyczki z perłowego papieru które sama robiłam.



 ... z profilu...


 ... tyłem...

Skoro ma tyle perłowych dodatków to w sam raz pasuje 


Pozdrawiam serdecznie i cieplutko:)

45 komentarzy:

  1. Fajowa ta suknia :) Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kurcze, tam same karteczki dziewczyny prezentują- a co tam ja tak podeszłam do tematu:)))

      Usuń
  3. Ale rewelacyjne ubranko!!! Prawdziwa suknia ślubna, nawet tren ma!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam też podwiązkę ale i tak jej nie było widać ...

      Usuń
  4. Świetny pomysł :) Pana młodego tylko brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan młody jak już pisałam na ukończeniu i zapewniam że jak nie dojdzie do tego ślubu to będzie Jego win-o (a)

      Usuń
  5. Ekstra! Kwiatuszki własnoręcznie robione - śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się choć jeden własnoręcznie zrobiony kwiatuszek wcisnąć ale nie zawsze mi się to udaje:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Myślę, że troszkę inne niż te ogólnie dostępne i o oto właśnie chodziło;]

      Usuń
  7. rewelacja !!!! świetny pomysł suuuper suknia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,rewelacyjny pomysl,bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wpadnie coś do głowy a potem takie cudeńka wychodzą;] hi, hi...

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł na "pannę młodą"! Widzę, że też sezon ślubny się rozkręca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję za miłe słowa i pamiętam że obiecałam pokazać pudełko recyklingowe:))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nawet mi przez myśl nie przeszło że pomysł przypadnie Wam dziewczyny do gustu:) jest mi niezmiernie miło:))))

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł :) Całość jest śliczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym częściej właśnie tak inspirować :)))

      Usuń
  12. Ale odjazdowe ubranko wymyśliłaś:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś niesamowitego, pierwszy raz coś takiego widzę! Kolejna zachwycająca praca:) Pomysł i wykonanie świetne:) Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiłe słowa dodają ochoty do dalszej pracy- dziękuję Beatko:*

      Usuń
  14. To jest rewelacyjny pomysł;))Ta suknia jest bombowa,dopracowana w każdym calu,tylko czy nie za bardzo prześwitująca? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację w świecie tak bardzo rozluźnionych obyczajów powinnam raczej zachęcać do powściągliwości i owiać młodą nutką tajemniczości.... ale cóż stało się i jeszcze poszło w sieć:(((

      Usuń
    2. Wiem!!! uszyję halkę...

      Usuń
  15. Sliczne cudenko, genialny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  16. no proszę ...... jakie niekonwencjonalne ujęcie tematu - super
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tam, oj tam, w końcu ta pani młoda idzie do "tańca na stole", a nie do prawdziwego ślubu, nie musi być "zapięta pod szyję" - rewelacyjny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się podoba ta panna młoda w parze z butelką- zapowiada się huczne przyjęcie;)Praca jest świetna! Ciekawa jestem jakbyś przybrała takie winko piknikowe???Jak wersja z krateczką to już zamawiam...A rude? Uwielbiam : ))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Ty to masz superanckie pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aga Ty to masz świetne pomysły,rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale niezwykły pomysł! Pięknie to zrobiłaś. Różyczki śliczne, suknia jak z bajki - rewelacja! Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. No panna młoda jak się patrzy, cała w perłach- tradycyjnie i cała w tiulach!

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjny pomysł :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł i dziekuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator