środa, 1 maja 2013

Misie na majówce

Witajcie kochani:) 
miało być ciepło i słonecznie jak na majówkę przystało..... 
a tu deszczyk kap,kap,kap...
Na szczęście Miśki mogą cieszyć się,
 bo piknik majówkowy urządziłam im w przedszkolu.
Mają wszystko co trzeba: 
ciepełko, koszyk, filiżanki z napojem, kolorowe kwiatki w koło,
 siedzą sobie na cieplutkim kocyku ( mojej córci ) ,
 wsłuchują się w świergot ptaków 
i delektują zapachem kwitnącej jabłoni...
Przyznam szczerze, 
że ja też chciałam dziś zrobić taką fajną majówkę ze swoją rodzinką,
 ale ten deszczyk popsuł moje plany. 
Mimo wszystko zamierzam się świetnie bawić:))))


Dekoracja jest naprawdę spora ( Pani Misiowa ma ok metra wysokości )
 i oprócz koszyczka, filiżanek i ptaszków na jabłoni 
w całości zaprojektowana i wykonana przeze mnie.


Świetnie się bawiłyśmy z Weronisią
 pracując na poszczególnymi elementami dekoracji. 
Córka jak zwykle wprawiała swoje rączki w operowaniu pędzelkiem...


Kursik na samodzielne wykonanie takiej gałęzi kwitnącej jabłoni w przygotowaniu.


Życzę wszystkim zaglądającym do mnie udanego dnia
 spędzonego na aktywnym wypoczynku
 i przypominam o mojej zabawie dla komentujących - szczegóły TU.

11 komentarzy:

  1. Śliczna dekoracja, kolorowa i bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!Misie przeurocze i ślicznie wykonane,a gałązka jak żywa;)
    Pozdrawiam i słonka życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te misiaczki,dzieci pewnie ucieszyły sie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita dekoracja! Misie są przesłodkie, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknej pogody aby jednak majówka z rodzinką się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana cudności:)Jestem pod wrażeniem miś ma metr:)Zdolne rączki masz:)Co tworzą takie śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna dekoracja super misiaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. ale odjazdowe! rewelacja- miło mi Cie poznac.dziekuje za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator