sobota, 13 lipca 2013

Koszyk z Ferrero Rocher

Serdecznie witam po krótkim ale wspaniałym urlopie spędzonym nad Bałtykiem. 
Pogoda co prawda nie rozpieszczała, ale niesamowity klimat, 
wspaniali ludzie z którymi przyszło mi spędzać ten krótki czas
 i morskie kąpiele sprawiły, że bardzo się zrelaksowałam i wypoczęłam:)
Ale dziś nie o tym,
 mam do pokazania koszyczek z papierowej wikliny w kształcie serca. 
Nie będę zachwalać, 
choć naprawdę mi się podoba... oceńcie proszę sami:)



Serdeczne buziaki z nutką morskiej bryzy:))))))))
-agapa

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Koszyczek wygląda cudownie!:) PS bardzo przepraszam, że jeszcze nie otrzymałaś ode mnie paczuszki... w tym tygodniu postaram się znaleźć troszkę czasu i przygotować coś wyjątkowego specjalnie dla Ciebie;) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki koszyczek ze słodkościami śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rączki w kształcie serca bardzo trafiony,bo całość pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewalacyjny koszyczek, i do tego takie słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny koszyczek i wspaniały pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyk jest super i z jaką słodką zawartością:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator