piątek, 14 grudnia 2012

Czas na ....

Nadszedł czas na .... zawsze jest czas na zmartwienia, pracę, 
wymyślanie i wiele innych rzeczy, ale nie o tym teraz. 

Bardzo dziękuję wszystkim którzy przywędrowali na mój blog, 
zapoznali się z tym co robię,  
podpowiedzieli co jeszcze ciekawego można zrobić a przynajmniej spróbować, 
dołączyli do grona obserwatorów, 
pozostawili mniej lub więcej śladów swojej obecności w postaci komentarza 
i zechcieli się zapisać na moje candy.  

Wczoraj dokładnie w rocznicę wprowadzenia stanu wojennego, 
dokładnie rok temu napisałam pierwszy post na blogu i tak się potoczyło.... 
Pamiętam jak dziś, że w rozmowie z moją starszą córką ( dziś już studentką) 
wspomniałam że bardzo bym chciała by ktoś mnie odwiedzał
 i komentował moje zmagania, i żeby na pierwszą rocznicę było 13 000 wejść 
- wtedy stwierdziłam że jest to nierealne, ale warto mieć marzenia
 bo jak się wczoraj okazało te górnolotne założenia 
zostały przekroczone ze sporym zapasem. 
OK dość wspomnień, na podsumowania będzie czas na koniec roku  :)
 
Uwaga, uwaga, wyniki candy:)
Ze względu na brak "sierotki" w domu o wytypowanie zwycięzcy
 poprosiłam zawsze bardzo mi nieprzychylnego pana randoma.
 Do zabawy zgłosiły się 24 osoby:

Wyrażam chęć wzięcia udziału w zabawie.
Przy okazji życzę ci niewyczerpywalnych pokładów kreatywności pozwalających na kolejne lata twórczości:)

Jaki ten zestaw jest niesamowity! Nie umiem sobie wyobrazić jak to jest go nosić :D
bardzo, bardzo intrygujące i oczywiście piszę się z radością :D

Gratuluję rocznicy! Zapisuję się z przyjemnością:)

Serdeczne gratulacje!!! Życzę nieustającej chęci tworzenia :)
Chętnie się zapisuję i podziwiam ten zestaw :)

Kochana gratuluje roczku:)i życzę kolejnych twórczych latek:)Ustawiam się w kolejce do przygarnięcia tego cudeńka zrobionego przez Ciebie:)

Ja również staję w kolejce po te śliczności.

Podglądam Cię ciągle, chociaż ostatnio nie miałam czasu na pozostawienie śladu po sobie. I chętnie stane w kolejeczce po Twoje dzieła stworzone :-)

Dołączam się do Twojego Candy. Widzę , że to fajna zabawa , która pozwoli poznać nowe , ciekawe i twórcze osoby. Życzę dalszych ciekawych pomysłów , a jesli chcesz poznać technikę Irish Folding to zapraszam do Scrapujących Polek , gdzie opublikowany jest mój kurs na wachlarz zrobiony tą techniką.
Kolia jest przepiękna i szczęśliwa będzie ta osoba , która ją dostanie. pozdrawiam serdecznie

Ojej, kolia z papierowej wikliny? cudo!!!!ja chce:):):)
zapisauję się bardzo chętnie kochana i cierpliwie czekam:):)

ogladalam Twoja wiklinowa bizuterie i zastanawiam sie, czy godna bede ja nosic;) exlusive, full wypas....no ale co tam, jak kazda z nas tu obecnych, jestem wyjatkowa i poszerzam grono chetnych na przygarniecie tego cudengo zestawu;)))

Jejku :)trafiłam tu przez przypadek i jestem pod wrażeniem oraz zgadzam się z poprzedniczkami w 100 %. Kolia cudowna, nawet mi do głowy by nie wpadł taki pomysł. Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu i oczywiście ustawiam się w kolejce :)

wygląda pięknie, z przyjemnością ustawiam się i będę czekać na wyniki :)

Również się zapisuję:) Może się uda:):) I gratulację z okazji rocznicy oby było ich więcej:)

Gratuluję, z przyjemnością umieszczę informację o Twoim candy i zapraszam na candy do siebie:)

Ja szybciutko się wpisuję....;) Bardzo ładny komplecik... pozdrawiam gorąco;)

Korzystając z zaproszenie, z chęcią ustawiam się w kolejce do zabawy, życząc wszystkim "kolejkowiczom" szczęścia ;) Pozdrawiam cieplutko :)

Gratuluje rocznicy, dziękuję za zaproszenie i oczywiście z ogromną przyjemnością przyłączam się do zabawy:)

Witam ponownie!!!

Bardzo piękne rzeczy robisz, pomysołwe i ładnie wykonane, Masz ogromny potencjał twórczy, rozwijaj go i pokazuj, pozdrawiam serdecznie, Magnolia57

Piękne rzeczy ustawiam się w kolejce po nie

Przepiękny komplet :) a ponieważ nie noszę naszyjników, więc nie będę odbierać innym szansy :) (chociaż na bransoletkę i kolczyki to bym się skusiła ;)) Powodzenia w losowaniu!

Ja też wyciągam ręce po ten "cukiereczek":)

Ja też podnoszę rączkę i zgłaszam Chęć w zabawie:)

Gratuluję rocznicy! :)
Piękny set! Chciałabym wziąć udział :)

To Ci cuda, biżuteria z papieru :).
zdecydowanie nie może mnie tutaj zabraknąć, a komplet prezentuje się cudnie :).


Nagroda powędruje do:

Gratuluję i proszę o kontakt mailowy ( agapa@szeptem.pl) - DOBROSŁAWĘ :))
Ale to jeszcze nie koniec. 
Jak zapowiadałam będą nagrody pocieszenia. 
Bardzo proszę komentarze pod tym postem. 
Pierwsze 4 osoby ( oczywiście biorące udział w candy) które wyrażą chęć 
na prezencik - niespodziankę
 i prześlą mi swoje dane adresowe na maila będą miały możliwość
 wybrania sobie prezenciku z lisy którą prześlę drogą mailową :)))
czas start!!!
Pozdrawiam serdecznie i szczerze żałuję że nie mogę obdarować wszystkich:((







8 komentarzy:

  1. Ja chcę przencik :) a Dobrosławie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez chetnie przyjme niespodzianke

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również przygarnę niespodziankę z ogromną przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chętnie przygarnę niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie... jestem piąta :(((
    Gratuluję szybszym i Dobrosławie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj za późno:)Gratulacje dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę wyjść z szoku . Długo Agapa musiała czekać na mnie , bo przegapiłam dzień losowania.
    Ale cieszę się ogromnie i dziękuję!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)
    Wesolych Swiat Bozego Narodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator