sobota, 1 września 2012

Ścinkowo - mapkowy albumik

Dziś przygotowałam albumik ze wszystkich widokówek jakie w te wakacje dostałam i z miejsc, które odwiedziłam. Okładkę wykonałam ze ścinków papierowej serwetki pod tort, na której umieściłam interpretację wrześniowej mapki ze scrap- ścinkowego bloga.                                                                             Moje podróże małe i duże zaczęły się już bardzo dawno temu, ale wciąż nieodzownie towarzyszy   im rower. Ten na okładce to tylko kawałek sznureczka, powyginanego i zasupłanego, ale ale...  przecież mając na wycieczce kawałek sznurka w kieszeni wszystko przy rowerze możemy naprawić:))

 A tu druga karteczka dla pewnego młodego człowieka , który pragnie zostać strażakiem Państwowej Straży Pożarnej.
Wykorzystałam przekładkę z ptasiego mleczka, kawałki serwetek i kwiatków z wykrojnika.


Zapraszam serdecznie do zabawy z mapką w/g której wykonałam powyższe prace:))   

4 komentarze:

  1. obie prace są bardzo pomysłowe. Szkoda, że w tym roku z wakacji przywoziłam magnesy.... Z nich raczej albumu nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe, swietne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super albumik:)Miło będzie wspominać odwiedzone miejsca:)Kartka ze strażakiem też super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace! No i bardzo Ci dziękuję za informację o scrap-ścinkowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator