piątek, 9 marca 2012

mój przyjacielu...

Przyjaciel to ktoś wyjątkowy, przynajmniej  dla mnie. Jedni przechwalają się ilu to nie mają znajomych, przyjaciół na facebooku a  ja dbam o swoich w cichości serca.  Tych których mam to ludzie wielokrotnie doświadczani w "ogniu"  i wiem że tak jak ja dla nich, tak oni dla mnie są na zawsze.
Dla takiego przyjaciela właśnie zrobiłam opakowanie na płytę CD  z naszymi wspólnymi zdjęciami. A w środku jest też miejsce na wspomnieniowe zapiski- humoreski.

 Chcąc podziękować za to że są zgłaszam mój "płytownik" 

 Pierwsze i ostatnie zdjęcie to okładka, a dwa środkowe - wnętrze zarezerwowane dla przyjaciela!


2 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysł!
    I piękna praca!
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent, na płyte można wpakowac mnóstwo zdjęć ;o)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator