środa, 21 marca 2012

Młoda Para

Ech słoneczko, gdybyś mocniej przygrzewało to by wszystkim żyć się chciało!!! troszkę już zmęczona jestem brakiem słoneczka, tak bardzo chciałabym nacieszyć oczy budzącą się do życia przyrodą. Wczoraj ze spaceru przyniosłyśmy z Amelką bazie i gałązki brzozy - zrobiło się troszkę weselej ...
Długo zbierałam się do Szufladowego wyzwania Jej Wysokość Perła ale efekt mojej pracy jest zadowalający, zresztą zobaczcie...

 Pani Młoda z  bukietem kwiatów i czerwonych pereł,  a jej narzeczony w papierowym garniturze...
 ale też ma perełkę. Zanim wezmą ślub to najpierw zawitają do Szuflady  zaprosić troszkę gości:))




Młoda w pięknej białej sukni ślubnej ozdobionej perłami, 
mniejszymi, większymi i nawet Młody ma jedną perełkę na krawacie 
- pasują do siebie...


3 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda!
    Czy to karteczki?
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam,że świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł moja droga takiego nigdzie nie widziałam ;}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator