sobota, 14 stycznia 2012

Zapuszkowana zima

Zapuszkowana w pudełku zima na pewno mróz w ferie przytrzyma. 

Sypnie śniegiem i sprawi swą bielą iż dorośli i dzieci się rozweselą.


To wszystko odbędzie się za sprawą pudełka po gotowej masie papierowej w którym wycięłam okienko, na kordonku przewlekłam perłowe koraliki aby "zapuszkować" zimę. Wierzch ozdobiłam bandażem, gałązkami świerkowymi, dodałam kwiatka z gniecionego papieru i trochę glitter snow.


W pudełku pod obrazkiem ukryta jest szufladka w której schowałam herbatkę rozgrzewającą o smaku grzanego wina z goździkami ...tak na wypadek mroźnej zimy:)) oraz batonik na poprawienie humoru.


 Niech tylko zima przyjdzie to ją zapuszkuję!!!  he, he ,he...


Zapuszkowaną zimę zgłaszam na wyzwanie # 5 w Kreatywnym Zakątku 
" W KRAINIE ŚNIEGU I LODU " 

5 komentarzy:

  1. Przepiękna praca! Bardzo pomysłowa, a wykonanie rewelacyjne:)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam, Ayeeda - DT Kreatywny Zakątek

    PS> Na pasku bocznym masz TOP5 Kreatywnego Zakątka, a chyba miało być Szuflady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam, Julia - DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zimowo się zrobiło... super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i oryginalna praca :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu,
    Pozdrawiam
    Rydia DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!!! az zrobilo sie mroźno!!! bandaz w polaczeniu z bialymi galazkami sprawia wrazenie mocno oszronionego swierku;) no i ten kwiat...cudny jest!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator