środa, 18 stycznia 2012

Dowcipne zakochane czworaczki

Bardzo spodobało mi się wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie. Chciałam spróbować swoich sił w kolorystyce: biały, brudnoszary i czerwony i tak naprawdę nie wiedziałam co z tego wyjdzie, ale natknęłam się na krokodylka na bloku rysunkowym i od razu pomyślałam że On będzie bohaterem tego wyzwania .

Najpierw miała być jedna karteczka, ale jakoś tak pasowało mi na żarcik i wyszły czworaczki.
Jak to w ciąży mnogiej bywa wszyscy są do siebie podobni - a jednak inni i każdy ma swój charakter!!! a może charakterek?
Jedno jest pewne moje czworaczki są zakochane- zakochane po polsku LOWE

 Moje czworaczki zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie.



6 komentarzy:

  1. hahahaha! :) Świetnie i pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Genialny krokodylek, podbił moje serce :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu w Diabelskim Młynie i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo ,wesoły krokodylek:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe swietna seria karteczke, bardzo pomyslowe!!!
    dziekuje za pokuszenie sie na wyzwnie w Diabelskim Mlynie!Wpadaj do nas czesciej :)
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  5. rozbawily mnie te krokodylki;) surowy ołówek w połączeniu z mocną czerwienią daje świetny efekt!!! nic dodac, nic ujac!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator