sobota, 14 lipca 2012

Podziękowania dla rodziców

 Oto podziękowania jakie powstały dla rodziców Tomasza i Sławy. Tomka pamiętam jak kilkanaście lat temu wychowywał się po sąsiedzku, a dziś ... no proszę żeni się. Czas leci jak szalony i dopiero w takich sytuacjach uświadamiamy sobie ile go minęło.



Nie ukrywam, że z wielką radością podeszłam do tamatu podziękowań dla rodziców bo niezmiernie lubię i szanuję rodziców Tomka- Alinę i Jurka, a może poznam bliżej również mamę Sławy?Są jeszcze jedne specjalne podziękowania dla wspaniałych ludzi którzy umożliwili poznanie się tych dwojga, ale zdjęcia nie zrobiłam a podziękowania już odjechały do tajemnej skrytki, gdzie będą czekały na moment wręczenia....
Pokazuję podziękowania nie zapakowane bo przez folię niewiele by było widać.
Pozdrawiam zaglądających do mnie:))
Ślubnych prezentacji ciąg dalszy nastąpi....

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne...czekam niecierpliwie na ciąg dalszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne podziękowania, super wykonanie, bardzo fajny pomysł z tymi ramkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł nie jest mój, to siostra młodego wymyśliła przy kawie z lodem, ale ostrzegam ramki z IKEA nie potrafią sprostać takim zadaniom - co ja się z nimi namęczyłam to tylko Beata wie...

      Usuń
  3. Śliczne podziękowanie - urocza kompozycja kwiatowa, na dodatek w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do koloru to i ja lubię z nim pracować, a tak na marginesie to trafiłam w dychę bo w podobnej kolorystyce młodzi zaplanowali swój ślub.

      Usuń
  4. Kwiaty wyglądają jak żywe!! Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zestawenie drewnianej, surowej ramki z bardzo "żywym" odcieniem fioletu oraz bieli;) piekne podziekowanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę słabo widać, ale ramka jest malowana, nawet dwukrotnie i przecierana bo chciałam podkreślić roweczki na niej jednocześnie pokazując troszkę prześwitów :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator