piątek, 20 kwietnia 2012

Kontrowersyjna miłość

Mój kolega z liceum, z którym wczoraj przypadkiem się spotkałam zwierzył mi się, że jego ukochana wprost uwielbia kolor czarny. Od razu przyszło mi na myśl wyzwanie #3 color shake w inspirującym craftfun, gdzie trzeba wykonać pracę używając koloru czarnego, pomarańczowego i białego. Tak mi się spodobał owoc mojej pracy w tym zestawieniu kolorystycznym, że wykonałam dwie identyczne karteczki: dla żony kolegi i sobie na pamiątkę.


Oprócz kolorów z craftfun, karteczki powstały wg. takiej oto 
 i tam również je pokarzę.




















4 komentarze:

  1. ależ energetycznie i z klasą!! świetna kartka, dziękujemy za zgłoszenie jej do Craftfun!! DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim skromnym zdaniem wyszła świetnie. A kwiaty sa przepiękne!!! Dzięki za udział w wyzwaniu CF ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna i stonowana kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator