poniedziałek, 20 lutego 2012

Wyróżnienie

Wyróżnienie dostałam od  wspaniałej osoby podpisującej się-  goja.

Według instrukcji mam napisać o sobie kilka rzeczy.
  O kurcze to bardzo trudne zadanie bo cenię sobie prywatność i nie znoszę... ale to będzie odpowiedź na jedno z pytań.
 Jaka jestem?
1. Jestem zakręcona i zwariowana ale realistka.
2. Kocham moje dzieciaki, męża i  przyjaciół dla których jestem w stanie poświęcić wszystko.
3. Jestem uzależniona... ? nie nie jestem.
4. Moje pasje. Zawsze z wielką pasją oddaję się wszelkim pracom manualnym i przestawianiu mebli w domu he, he.
5. Lubię - ja uwielbiam muzykę poważną!
6. Nie znoszę mediów typu facebook, nasza klasa i kilku innych- tzw złodziei tożsamości i plotkarzy.
7. Kocham / choć rzeczy podobno się nie kocha / kwiaty ale tylko rosnące a nie te ścięte bo ich zawsze mi szkoda.
Dziękuję Ci  Małgosiu za wyróżnienie i wszelkie dobro z Twojej strony.

Wyróżnienie przesyłam dalej do:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

Translator